Коментар до листа ДФСУ від 17.07.2017 р. №1216/ІПК/08-02-32-12-01
У листі №1216 податківці, ґрунтуючись на ст. 179 ГКУ та ст. 201 ПКУ, вказали два алгоритму складання ПН в залежності від того, чи передбачено договором про виконання робіт окрема оплата за використані при цьому матеріали, чи ні.
Якщо договір передбачає виконання робіт і вартість матеріалів включено у вартість робіт, то перелічувати номенклатуру матеріалів, що використовуються, та коди УКТ ЗЕД на них не потрібно. Досить визначити код виконуваної роботи.
Тобто у ПН буде міститься один рядок на загальну суму виконаної роботи разом з вартістю використаних матеріалів. У графі 2 розділу Б ПН буде вказана назва роботи або послуги, а в графі 3 буде заповнено графу 3.3 з відповідним кодом послуг за ДКПП.
Якщо за договором відбувається постачання матеріалів чи вартість матеріалів не включена у вартість робіт, а виділяється окремо, то потрібно вказувати номенклатуру використовуваних матеріалів із зазначенням їх коду УКТ ЗЕД.
Тобто у ПН буде заповнено окремі рядки щодо виконаної роботи без врахування вартості використаних матеріалів. У графі 2 розділу Б ПН буде вказана назва роботи або послуги, а в графі 3 буде заповнено графу 3.3 з відповідним кодом послуг за ДКПП. В цій же ПН буде заповнено окремі рядки на використані матеріали. У графі 2 розділу Б ПН буде вказуватися назва матеріалів, а в графі 3 буде заповнюватися графа 3.1 з відповідним кодом товарів УКТ ЗЕД та графа 3.2 у разі використання імпортованих товарів.
Але це роз’яснення є індивідуальною податковою консультацію для конкретного платника ПДВ, який відправляв запит на її отримання!
Тож радимо, кожному із платників ПДВ, хто бажає діяти саме за таким алгоритмом отримати індивідуальну письмову консультацію з цього приводу.