3 листопада 2017 р. ДФСУ оприлюднила проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (завантажити), яким:
1) Уточнюються повноваження територіальних органів ДФС у частині реалізації процедур формування та ведення реєстру платників ПДВ відповідно до функцій, визначених ПКУ.
Контролюючі органи в областях, м. Києві, Офіс великих платників податків ДФС та ДПІ, які їм підпорядковуються, реєструють, ведуть облік та здійснюють анулювання реєстрації платників ПДВ, що перебувають на їх території.
2) Унормовується питання реєстрації платником ПДВ особи, утвореної шляхом перетворення платника ПДВ.
Виходячи із особливостей реєстрації платником ПДВ новоутвореної особи, викладених у чинній редакції пункту 3.15 Положення, Проектом встановлюється порядок дій контролюючого органу у випадку недотримання новоутвореною юридичною особою існуючих умов реєстрації.
Відповідно до Проекту, якщо юридична особа, яка утворена в результаті перетворення, не подала до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за датою завершення перетворення, заяви для реєстрації або перереєстрації у порядку, передбаченому Положенням, контролюючий орган після спливу цього строку приймає рішення про анулювання реєстрації юридичної особи, припиненої в результаті перетворення.
3) Передбачається, що рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ може прийматись заступником керівника контролюючого органу або уповноваженою особою.
Зауваження та пропозиції до проекту приймаються протягом місяця з дня його оприлюднення на адресу розробника поштову – 04655, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент обслуговування платників та електронну – oblik@sfs.gov.ua, а також на адресу поштову Державної регуляторної служби України – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11.
Нагадаємо, що це вже далеко не перші зміни до Положення з початку 2017 року. Про це ми розповідали тут і тут.