Мінфін наказом від 16.01.2018 р. №7 (зареєстрований в Мінюсті 06.02.2018 р. за №151/31603) затвердив зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 р. №1130.
Ось чотири нововедення:
1) Уточнено повноваження територіальних органів ДФС у частині реалізації процедур формування та ведення реєстру платників ПДВ відповідно до функцій, визначених ПКУ.
Контролюючі органи в областях та місті Києві, міжрегіональні територіальні органи забезпечують організацію роботи з реєстрації та обліку платників ПДВ, що перебувають на їх території.
2) Унормовано питання реєстрації платником ПДВ особи, утвореної шляхом перетворення платника ПДВ.
Виходячи із особливостей реєстрації платником ПДВ новоутвореної особи, викладених у чинній редакції пункту 3.15 Положення, встановлюється порядок дій контролюючого органу у випадку недотримання новоутвореною юридичною особою існуючих умов реєстрації.
Так, якщо юрособа, утворена в результаті перетворення, не подала до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за датою завершення перетворення, заяви для реєстрації або перереєстрації у порядку, передбаченому цим Положенням, контролюючий орган після спливу цього строку приймає рішення про анулювання реєстрації юридичної особи, припиненої в результаті перетворення
3) Передбачено, що рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ може прийматись заступником керівника контролюючого органу або уповноваженою особою.
4) Внесено зміни до:
- додатку 5 "Рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість (Форма №6-РПДВ)";
- додатку 7 "Рішення про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість (Форма №7-РПДВ);
- додаток 9 "Рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування (Форма №6-РРС)".
Цей наказ набрав чинності 16 березня 2018 року (з дня його офіційного опублікування. яке відбулося в "Офіційному віснику України" №021).