Наказом Держказначейства від 06.07.2018 р. №232 викладено в новій редакції Порядок здійснення органами Державної казначейської служби України бюджетного відшкодування податку на додану вартість на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.
Цей Порядок регламентує організацію роботи Державної казначейської служби та її головних управлінь у процесі здійснення бюджетного відшкодування ПДВ на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.
Так зазначено, що що інформація про узгоджені суми бюджетного відшкодування у вигляді платіжних реквізитів, отримана Казначейством із Реєстру в хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та в розрізі областей та міста Києва (далі - інформація з Реєстру), в автоматизованому режимі відображається в окремому АРМ «Моніторинг ПДВ» системи АС «Є-Казна».
Управління бюджетних надходжень та електронного адміністрування податків:
1) кожного операційного дня після 13:00 здійснює моніторинг та опрацювання інформації, отриманої з Реєстру;
2) у терміни, визначені у п. 200.13 ПКУ, з урахуванням черговості отримання інформації з Реєстру від Мінфіну:
- готує Розпорядження про перерахування коштів із рахунка Держказначейства №31120000000001 на рахунок №311292 із подальшим перерахуванням на рахунки ГУ Державної казначейської служби для здійснення бюджетного відшкодування ПДВ (далі - Розпорядження), за формою згідно з додатком до цього Порядку;
- передає на виконання до Департаменту бухгалтерського обліку операцій державного бюджету Розпорядження, підписане керівниками Управління бюджетних надходжень та електронного адміністрування податків, Управління ліквідності та казначейських операцій (у частині погодження наявності коштів на єдиному казначейському рахунку), та затверджене керівництвом Казначейства;
- направляє на виконання до головних управлінь Казначейства інформацію з Реєстру;
- здійснює моніторинг виконання головними управліннями Казначейства інформації з Реєстру;
- повідомляє Управлінню ліквідності та казначейських операцій суму, на яку було здійснено бюджетне відшкодування ПДВ;
- у разі невиконання певним головним управлінням Казначейства інформації з Реєстру, отримує пояснення керівництва відповідного головного управління Казначейства та невідкладно інформує про це керівництво Казначейства.
Управління/Відділ бюджетних надходжень та казначейських операцій:
- здійснює моніторинг надходження від Казначейства інформації з Реєстру та коштів для здійснення бюджетного відшкодування ПДВ;
- у день отримання від Казначейства інформації з Реєстру, забезпечує її виконання у повному обсязі.
У разі невиконання інформації з Реєстру в день її отримання, керівник відповідного головного управління Казначейства у письмовій формі надає обґрунтоване пояснення на адресу Казначейства з обов’язковим зазначенням обставин, які зумовили невиконання інформації з Реєстру.
Наказ чинний з 6 липня 2018 року.
***
Читайте також: Мінфін оприлюднив проект змін до порядку ведення Реєстру заяв на бюджетне відшкодування ПДВ.