• Посилання скопійовано

Не отримали від ДФС квитанції щодо реєстрації ПН: який алгоритм дій?

Якщо після надсилання ПН через дві години не надійшла квитанція, в Е-кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність, то потрібно надіслати таку ПН повторно на реєстрацію

Не отримали від ДФС квитанції щодо реєстрації ПН: який алгоритм дій?

ДФС у підкатегорії 101.17 "ЗІР" нагадує, що враховуючи усі складові реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, пропонуємо:

  1. Через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених платником податку чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування.
  2. Звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.
  3. Якщо після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування через дві години не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію. 

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • «Проблемний» вхідний ПДВ: Куди його списувати та на яку дату?
    В бухгалтерії підприємства часто виникають ситуації з так званим «проблемним» вхідним ПДВ, коли ПН від постачальника не зареєстровано або реєстрація відбулася з порушеннями. Як діяти в таких випадках і чи можна списати суму вхідного ПДВ на витрати?
    05.03.2025180
  • ПДВ при списанні МНМА: закон VS податківці
    При списанні важливо оцінювати, чи включена вартість МНМА у вартість готової продукції, яка обкладається ПДВ. Якщо так – ПЗ не виникають. Як саме доводити – ДПС не уточнює. Тож бухгалтерам знову доводиться грати не лише за ПКУ, а й за «податковою логікою»
    05.03.20251 7542
  • Нереєстрація ПН через техзбої ДПС: коли не буде штрафів?
    Відповідальність за порушення термінів реєстрації ПН/РК у зв’язку з технічними проблемами на сервері ДПС не застосовується за умови, якщо у роботі Е-кабінету виявлено технічну та/або методологічну помилку чи збої і це визнано технічним адміністратором
    05.03.2025872
  • Як зміниться порядок блокування ПН та РК через ініціативу ДПС?
    У проєкті ДПС йдеться про зменшення кількості блокування податкових накладних, спрощення процедури реєстрації, підвищення ефективності автоматизованого моніторингу, мінімізацію адміністративного тиску. Докладніше – у новині далі
    04.03.2025115
  • Частка неотриманих грошових коштів за РЕЗ більша ніж 20%: що з ПДВ?
    Платники ПДВ, у яких частка неотриманих грошових коштів за РЕЗ перевищує 20%, застосовують до операцій з експорту таких товарів ставку ПДВ для оподаткування постачання окремих видів товарів на митній території України (14 або 20 відсотків)
    04.03.202547