Податківці у підкатегорії 101.18 «ЗІР» наголосили, що відповідно до п. 12 Порядку №1165 за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений п. 56.23 ПКУ, приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН);
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін.
Підпунктом 56.23.3 ПКУ визначено, що скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим.
Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку (пп. 56.23.4 ПКУ).
***
Читайте також:
- Заблокували ПН: як подати таблицю та копії підтвердних документів?
- Увага! Затверджено перелік кодів товарів, який застосовуватиме ДПС при моніторингу ПН/РК
- Порядки блокування ПН №1165 vs №117: в чому різниця і як діяти?
- Новий механізм СМКОР: як це працює у M.E.Doc?
- Боротьба з мінімізаторами стала ефективніша завдяки новому порядку блокування ПН, - ДПС