• Посилання скопійовано

Виявили помилку у надісланій скарзі до ДПС через відмову у розблокуванні ПН: як бути?

При виявленні помилок у поданій скарзі платник ПДВ має право надіслати заяву про відкликання Скарги та повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня

Виявили помилку у надісланій скарзі до ДПС через відмову у розблокуванні ПН: як бути?

Податківці у підкатегорії 101.17 «ЗІР» зазначили, що Платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Скарга).

При цьому, у випадку отримання другої квитанції з повідомленням про помилки, такий платник їх усуває та протягом 10 робочих днів з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування повторно направляє до ДПС Скаргу з додатками.

На період з 18.03.2020 р. до дня закінчення карантину (дата якого буде визначена відповідним законодавчим актом) не застосовуються граничні строки (10 робочих днів) для подання Скарг на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, що були прийняті (дата прийняття рішення) з 03.03.2020 р. та по яких відсутні вже подані до комісії центрального рівня скарги з прийнятими відповідними рішеннями.

Водночас, якщо після реєстрації Скарги в ДПС платник виявив помилку в даних, по яким не проводиться автоматизована перевірка, то до моменту прийняття рішення комісією центрального рівня він має право надіслати заяву про відкликання Скарги та повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня з урахуванням законодавчо встановлених строків.

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • Чи можна включити до ПК суми ПДВ з ПН, зареєстрованої по суду, складеної 365 днів тому?
    У разі набрання законної сили рішенням суду, згідно з яким ДПС зобов’язано зареєструвати податкову накладну, покупець може включити до податкового кредиту суми ПДВ, зазначені у такій податковій накладній, після її реєстрації в ЄРПН
    Сьогодні 13:4720
  • Надаєте послуги з доступу до мережі Інтернет неплатникам ПДВ: що з ПН?
    Операції з постачання послуг із доступу до мережі Інтернет мають безперервний характер. У разі постачання таких послуг покупцям – неплатникам ПДВ постачальник може складати не пізніше останнього дня місяця зведену ПН з урахуванням усього обсягу постачання
    Сьогодні 12:1329
  • «Проблемний» вхідний ПДВ: Куди його списувати та на яку дату?
    В бухгалтерії підприємства часто виникають ситуації з так званим «проблемним» вхідним ПДВ, коли ПН від постачальника не зареєстровано або реєстрація відбулася з порушеннями. Як діяти в таких випадках і чи можна списати суму вхідного ПДВ на витрати?
    05.03.20252462
  • ПДВ при списанні МНМА: закон VS податківці
    При списанні важливо оцінювати, чи включена вартість МНМА у вартість готової продукції, яка обкладається ПДВ. Якщо так – ПЗ не виникають. Як саме доводити – ДПС не уточнює. Тож бухгалтерам знову доводиться грати не лише за ПКУ, а й за «податковою логікою»
    05.03.20252 0142
  • Нереєстрація ПН через техзбої ДПС: коли не буде штрафів?
    Відповідальність за порушення термінів реєстрації ПН/РК у зв’язку з технічними проблемами на сервері ДПС не застосовується за умови, якщо у роботі Е-кабінету виявлено технічну та/або методологічну помилку чи збої і це визнано технічним адміністратором
    05.03.2025960