• Посилання скопійовано

Уповноважена особа з реєстрації ПН звільнилася: хто має право на підпис?

У разі звільнення особи, уповноваженої підписувати ПН, до закінчення граничного терміну їх реєстрації в ЄРПН здійснюється з накладенням ЕЦП головного бухгалтера або керівника

Уповноважена особа з реєстрації ПН звільнилася: хто має право на підпис?

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з ВПП інформує, що реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється відповідно до вимог ПКУ та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 р. №1246 (зі змінами) (далі – Порядок №1246).

Податкові накладні/розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної приймаються до ЄРПН у разі дотримання вимог п. 192.1, пп. 200-1.3200-1.9 та пп. 201.1201.10 і 201.16 ПКУ, а також з урахуванням Законів України від 05.10.2017 р. №2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон №2155), від 22.05.2003 р. №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон №851) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №959/30827 (в редакції наказу Мінфіну від 31.07.2020 р. №261) (далі – Порядок №557).

Статтею 201 ПКУ визначено, що на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, Законів України №851 та №2155.

Відповідно до ст. 6 Закону №851 для ідентифікації автора електронного документа використовується електронний підпис, накладанням якого завершується створення такого електронного документа.

Пунктом 10 Порядку №1246 передбачено, що до ЄРПН приймаються податкова накладна та/або розрахунок коригування, складені в електронній формі з накладенням:

  • кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікованого електронного підпису керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) постачальника (продавця), що є юридичною особою;
  • кваліфікованого електронного підпису постачальника (продавця), що є фізичною особою – підприємцем.

Визначення, зміна переліку уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації від імені платника податків, а також визначення їхніх повноважень здійснюється керівником платника податків.

Отже, у разі звільнення особи, уповноваженої підписувати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних до закінчення граничного терміну їх реєстрації в ЄРПН, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування здійснюється з накладенням кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікованого електронного підпису керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера).

***

Джерело: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»