• Посилання скопійовано

Коли визнавати умовне постачання товарів та НА у разі анулювання реєстрації платника ПДВ?

Податківці навели випадки, коли необхідно визнавати умовне постачання товарів та необоротних активів у разі анулювання реєстрації платника ПДВ. Про це розповідаємо далі

Коли визнавати умовне постачання товарів та НА у разі анулювання реєстрації платника ПДВ?

ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до пункту 184.7 статті 184 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями, якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку щодо яких було включено до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов’язаний визначити податкові зобов’язання щодо таких товарів/послуг, необоротних активів виходячи зі звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону.

Джерело: ДПС у Харківській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»