• Посилання скопійовано

Скільки ПН складати у разі часткової оплати товарів за рахунок бюджету та коштом покупця?

Якщо договором передбачено, що товари/послуги частково оплачуються за рахунок бюджету, а частково – коштом покупця, то за постачанням таких товарів датою виникнення ПЗ з ПДВ буде дві окремі дати

Скільки ПН складати у разі часткової оплати товарів за рахунок бюджету та коштом покупця?

Як складається податкова накладна, якщо договором передбачено, що товари частково оплачуються за рахунок бюджетних коштів, а частково - коштом покупця?

Головне управління ДПС у Черкаській області повідомляє, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше (п. 187.1 статті 187 ПКУ):

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку / небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформленої відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з пунктом 187.7 статті 187 ПКУ датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку / небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.

Підтвердженням того, що товари/послуги оплачуються за рахунок бюджетних коштів, є наявність у договорі на постачання товарів/послуг умови, що оплата за поставлені товари/послуги здійснюється з відповідного рахунку Державного казначейства України.

На дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін (пункт 201.1 статті 201 ПКУ).

Отже, у разі якщо договором передбачено, що товари/послуги частково оплачуються за рахунок бюджетних коштів, а частково - коштом покупця, то за операцією з постачання таких товарів/послуг датою виникнення податкових зобов'язань (тобто датою, на яку має бути складена податкова накладна) є:

  • для частини товарів/послуг, вартість якої оплачується за рахунок бюджетних коштів - дата отримання бюджетних коштів на поточний рахунок постачальника;
  • для частини товарів/послуг, вартість якої оплачується коштом покупця - дата першої події: або сплата покупцем коштів, або відвантаження товарів (для послуг - оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг).

Джерело: ДПС у Черкаській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»