Податок на невикористаний дохід неприбуткових організацій скасовується
Вилучено з «Моїх новин»
Неприбуткові установи та організації у звіті за І квартал 2014 року не повинні визначати суму невикористаного доходу за минулий рік та сплачувати податок на прибуток із суми, яка перевищує 25% загального доходу
Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Міндоходів у Львівській області нагадує, що неприбуткові установи та організації, перелік яких визначено пунктом 157.1 Податкового кодексу України (з ознакою неприбутковості 0011), у звіті за І квартал 2014 року не повинні визначати суму невикористаного доходу за минулий рік та сплачувати податок на прибуток із суми, яка перевищує 25% загального доходу за минулий рік. Тобто, такі неприбуткові установи у звіті за І квартал 2014 року не будуть заповнювати рядки 16-23.
Такі зміни до пункту 157.11 Податкового кодексу внесені Законом України від 04.07.2013 року №422-VІІ, який набрав чинності 1 вересня 2013 року.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.
Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.
У разі ліквідації підприємства останнім звітним періодом з податку на прибуток є період, на який припадає дата ліквідації. В останній декларації потрібно зробити відповідну позначку в полі 10
Виплати роялті нерезидентам є доходом із джерелом походження з України. За загальним правилом резидент має утримати 15% податку, якщо інше не передбачено міжнародним договором
Законопроєкт №16036, який рекомендовано до прийняття, стосується запровадження класичного правила обмеження витрат платників податку на прибуток на запозичення в межах 30% EBITDA та поширення його на борги перед резидентами й нерезидентами
Як керуюча компанія індустріального парку має сплачувати ПДВ та податок на прибуток? У новій ІПК ДПС роз’яснила правила формування податкового кредиту, нюанси пільгового ПДВ за пп. 197.1.16 ПКУ та коригування фінрезультату при передачі майна місту
Якщо фінансова установа втратила статус у III кварталі 2026 року, за три квартали застосовується ставка 25%, а за IV квартал — 18%. У річній декларації податок визначають як суму цих зобов’язань
ДПС роз’яснила, коли покупець має право віднести ПДВ до податкового кредиту, якщо відвантаження товару перевізнику та реєстрація податкової накладної відбулися в одному періоді, а отримання товару — в іншому
Працівника підприємства призвано на військову службу під час мобілізації. Перебуваючи на військовій службі, він подав заяву про звільнення з роботи за власним бажанням на підставі ст. 38 КЗпП. Чи має право роботодавець розірвати трудовий договір з ініціативи працівника під час дії гарантій збереження місця роботи та посади відповідно до ст. 119 КЗпП, і яким є коректний алгоритм оформлення наказу?
Між учасниками ТОВ виник конфлікт щодо реалізації корпоративних прав. Які передбачені Законом про ТОВ та судовою практикою способи захисту може застосувати учасник, зокрема через загальні збори, переговори або звернення до суду, і від чого залежить вибір належного способу?
Граничний строк розрахунків за експортом починається з дня митного оформлення товару. У разі прострочення пеня нараховується за кожен день, починаючи з першого дня після закінчення встановленого строку
Підрядник виконує роботи за договором із ЮНЕСКО (виконавець проєкту МТД) на користь реципієнта. Оплата та акти — поетапно з ЮНЕСКО. Кого зазначати покупцем у пільговій ПН (код 14060524, пп. 197.11 ПКУ) — ЮНЕСКО чи реципієнта, і чи потрібні окремі акти з реципієнтом?