Міндоходів повідомило, що витрати на проведення представницьких заходів для прийому як вітчизняних, так і іноземних делегацій можуть включатись до складу витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування.
Умовою включення є, зокрема, наявність наступних документів:
- наказу про проведення офіційного прийому, запрошення представників (делегацій) та їх відповіді;
- кошторису витрат;
- актів виконаних робіт;
- звітів про проведений захід;
- накладних на відпуск продукції, товарів зі складу тощо, та інших належним чином оформлених первинних документів, що підтверджують зв'язок таких витрат з господарською діяльністю платника, зокрема витрати на транспортне забезпечення, забезпечення перекладачем, якщо такий не перебуває в штаті, інші (Лист Міндоходів від 25.10.2013 р. №14054/6/99-99-19-03-02-15).