Головна Усі новини Тематичні розсилки Неприбуткові організації

«Неприбуткові організації» №9(38) | 27.10.2020 р.

Тридцять восьмий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам

Це – вже тридцять восьмий (і дев’ятий у 2020 році) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам. З моменту написання попереднього листа минуло більше місяця, і нам є про що розповісти. А саме:

 

  • розповімо, як виправити помилки у Звіті неприбуткових організацій;
  • зазначимо, яким є строк для держреєстрації громадської організації;
  • визначимося, які наслідки має роздача профспілкою захисних масок;
  • зауважимо, що Урядом запроваджено автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги;
  • з’ясуємо,  як неприбутковій організації подати звіт при ліквідації.

Гарного вам читання!

 

***

Як виправити помилки у Звіті неприбуткових організацій? 
Податківці у підкатегорії 102.04 «ЗІР» зауважили, що при самостійному виправленні помилок, допущених у частині І Звіту про використання доходів, в уточнюючому Звіті та у додатку ВП до Звіту, який подається у складі Звіту (звітного або звітного нового) зазначаються правильні показники з урахуванням уточнень без заповнення частини «Виправлення помилок» Звіту та таблиці 2 «Результати виправлення помилок» додатка ВП.

Це пов’язано з тим, що у частині І Звіту відображаються доходи та видатки (витрати) неприбуткової організації, які не призводять до визначення податкового зобов’язання. Про це ми писали тут.

 

Яким є строк для держреєстрації громадської організації? 
Для створення громадської організації в орган державної реєстрації надають такі документи:

  • заяву про реєстрацію громадського об'єднання за формою 4;

  • оригінали протоколу установчих зборів та додаток до нього – реєстр осіб, які брали участь у засіданні (ім’я, дата народження, підписи присутніх);

  • статут громадської організації;

  • відомості про керівні органи (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Строк розгляду документів та реєстрація громадської організації здійснюється протягом 3️ робочих днів безкоштовно. Про це все ми вказували у новині на підставі роз’яснення Мін’юсту.

 

Профспілка роздає захисні маски? Треба сплатити ПДФО та ВЗ! 
Податківці у  ІПК від 19.08.2020 р. №3464/ІПК/99-00-04-05-03-06 зазначили, що профспілкова організація у розумінні Закону №1045 не є роботодавцем, а її члени не є її працівниками. І ми з цим цілком погоджуємось. Крім, хіба що, ситуації, коли член профспілки водночас є її найманим працівником.

Тому вартість засобів індивідуального захисту, якими профспілкова організація забезпечує своїх членів (що не є її працівниками), включається до їх загального місячного (річного) оподатковуваного доходу як додаткове благо та оподатковується ПДФО і ВЗ на загальних підставах. 

Про це ми докладно зазначали тут.

 

Урядом запроваджено автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги 
На засіданні Уряду 9 жовтня схвалено постанову КМУ №927 «Деякі питання організації ведення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги» . Нею передбачено створення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги, що дасть змогу формувати, подавати, одержувати, обробляти, використовувати, зберігати електронні документи і копії паперових документів в електронному вигляді для реєстрації отримувачів гуманітарної допомоги та визнання вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою.

Постанова розроблена Мінсоцполітики спільно з Урядово-громадської ініціативою «Разом проти корупції» в рамках реалізації проекту «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP).

 

Неприбуткова організація ліквідується: як подати звіт? 
Луганські податківці зауважили, що ліквідаційний Звіт за останній податковий (звітний) період (рік) подається до ДПС за місцем реєстрації у паперовому вигляді зі самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша). При цьому неприбуткові організації можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ПКУ, з поясненням мотивів проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.

Можливість подання Звіту за останній податковий (звітний) період (рік) з проставленням відмітки «Ліквідаційний» засобами електронного зв’язку в електронній формі на даний час не реалізована.

***

 

Наразі це все.
Більше новин щодо діяльності неприбуткових установ читайте тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Доступ до повного тексту цієї новини можливий лише для передплатників пакетів «Експерт», «Профі» та «Тематичні розсилки від редакції». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Тематичні розсилки» становить лише 59 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Тематичні розсилки / Неприбуткові організації
Теги:
Неприбуткові установи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 0

Новини по темі