• Посилання скопійовано

«Бланки і звітність» №11(41) | 11.06.2019 р.

Сорок перший лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню

«Бланки і звітність» №11(41) | 11.06.2019 р.

Це – одинадцятий з початку 2019 року (і сорок перший загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню.

З часу написання попередньої розсилки минуло два тижні, і нам є про що розповісти.

Цього разу ми:

  • поговоримо про чергове оновлення «Єдиного вікна подання електронної звітності»;
  • проінформуємо про нероботу ЕЦП від АЦСК «Україна» протягом 10 червня;
  • нагадаємо, в яких випадках працівник повинен надати роботодавцю авансовий звіт та як його складати та затверджувати;
  • дізнаємося, яку інформацію можна взяти з Е-кабінету для заповнення ф. №20-ОПП;
  • проінформуємо про скасування порядку оформлення поштового відправлення податкових декларацій;
  • з’ясуємо, чи потрібно зазначати в ф. №1ДФ виданий працівникам спецодяг;
  • зазначимо, як подати через Е-кабінет заяву на повернення зайво сплаченого податку.

Гарного Вам читання!

***

 

Чому 10 червня не працювали ЕЦП від АЦСК «Україна»?
На території, де знаходиться офіс розробника програми M.E.Doc та ЦСК «Україна», 10.06.2019 року відбулася масштабна аварія електромережі, в результаті якої було знеструмлено цілий квартал.

Внаслідок аварії тимчасово були недоступні сервіси ЦСК «Україна», генерація сертифікатів, автоматичне продовження сертифікатів та послуга надання мітки часу.

За інформацією від компанії M.E.Doc, відправка звітів та податкових накладних до ДФС або інших контролюючих органів із програми M.E.Doc відбувалася у стандартному режимі. Про це ми писали тут.

 

Оновлено «Єдине вікно подання електронної звітності»
Податківці оприлюднили повну версію 1.27.9.0 станом на 30.05.2019 року спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 року по 30.05.2019 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*

Зокрема, додано нові версії документів, необхідних для реєстрації РРО, та доопрацьовано форми заяви, запиту та витягу для платників акцизного податку.

 

Потрібно подати ф. №20-ОПП: яку інформацію можна взяти з Е-кабінету?
Тернопільські податківці нагадали, що платники податків в меню «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету мають доступ до своїх облікових даних.

В цій рубриці можна вибрати, зокрема, відомості про об’єкти оподаткування, у тому числі про ідентифікатор об’єкта оподаткування, присвоєний органом ДФС, код ознаки надання інформації, стан та вид права на такий об’єкт, виділивши їх позначкою.

 

Порядок оформлення поштового відправлення податкових декларацій скасовано
Кабмін постановою від 22.05.2019 р. №419 визнав такими, що втратили чинність, деякі свої постанови з питань звітності, якими передбачається зменшити часові і фінансові витрати фізичних та юридичних осіб, пов’язані з поданням звітності.

Серед них є й постанова КМУ від 28.07.1997 р. №799  «Про затвердження Порядку оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій».

Ця постанова набрала чинності 28 травня 2019 року (крім пунктів 2, 4 та 6 переліку, які наберуть чинності з 1 січня 2020 року). Про це ми зазначали ось тут.

 

Як через Е-кабінет подати заяву на повернення помилково сплаченого податку?
Податківці повідомили, що заява на повернення зайво сплаченого податку може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

У заяві платнику необхідно зазначити напрям перерахування коштів:

  • на поточний рахунок платника податків в установі банку;

  • на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету;

  • повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

Надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі платники податків можуть за допомогою приватної частини Електронного кабінету/меню «Листування з ДФС».

 

Видали працівнику спецодяг: чи відображати в формі №1ДФ?
Податківці у своїй листівці наголосили, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізособи не включається, зокрема, вартість спеціального (форменого) одягу та взуття, що надається роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах.

Але вартість такого одягу та взуття відображається у формі №1ДФ під ознакою доходу «136».

 

І наостанок – аналітика від редакції
В яких випадках працівник повинен надати роботодавцю авансовий звіт? Чи є граничні строки для такого подання і що буде за їх порушення? За якою формою та як складається авансовий звіт? Про це читайте тут.

***

Наразі це все.
Більше новин на тему звітності ви знайдете тут, консультацій – ось тут, а бланки та податковий календар на червень – у спеціальному розділі нашого сайту blank.dtkt.ua.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Тематичні розсилки/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»