ДФС запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість подати запит на отримання витягу з реєстру страхувальників Держреєстру загальнообов’язкового держсоцстрахування.
Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників може бути подано платником єдиного внеску та/або застрахованою особою через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.
Для цього в приватній частині Електронного кабінету необхідно в меню «Ведення звітності» обрати «Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (ф. №1-ЗРС) (J1303801)», заповнити відповідні поля, підписати та надіслати.
Підтвердженням отримання ДФС запиту є Квитанція в електронному вигляді, у якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки запиту можна переглянути у меню «Перегляд звітності» у вкладці:
- J1438101 – для юрособи або відокремленого підрозділу (ф. №1-ВРС);
- F1438201 – для фізособи – підприємця або фізособи, яка провадить незалежну професійну діяльність (ф. №2-ВРС);
- F1438301 - для фізособи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового держсоціального страхування (ф. №3-ВРС).
Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику формується довідка з реєстру страхувальників (ф. №1-ДРС) (J/F1403801).
ДФС звертає увагу, що тільки у разі особистого звернення фізособи надається:
- інформація про встановлення з реєстру страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу (ф. №2-ВРС);
- витяг з реєстру страхувальників щодо фізособи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. №3-ВРС).
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом, ДФС просить звертатися за телефоном:0 800 501 007.l