• Посилання скопійовано

Змінили місце обліку: чи потрібно отримувати нову ЕЦП?

У разі зміни місця обліку необхідно скасувати діючі кваліфіковані сертифікати ЕЦП та отримати нові

Змінили місце обліку: чи потрібно отримувати нову ЕЦП?
ДФС у підкатегорії 401.02 «ЗІР» нагадує, що відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону №2155 та пп. 3.4.6 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС №74, користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містить сертифікат відкритого ключа.
Враховуючи викладене, у разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять неактуальну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
 
Від редакції:
Відповідно на нову ЕЦП потрібно буде укласти договір з ДФС.  Зазначимо, що з 22 липня 2019 року  для отримання ЕЦП від АЦСК ІДД ДФС потрібно використовувати нові форми реєстраційних документів. З ними можна ознайомитися тут
***
Читайте також:

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»