Мінцифри розповідає, що уряд забезпечив можливість отримувати кваліфікований електронний підпис під час карантину. Відповідні зміни до Постанови №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» схвалив Кабінет Міністрів України 2 квітня.
У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.
Щоб отримати КЕП, найчастіше необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) особисто. КЕП у жодному разі не може надаватися без ідентифікації особи.
Деякий час отримання кваліфікованих електронних підписів (КЕП) було неможливим, адже під час карантину робота деяких суб’єктів господарювання, що приймають громадян, була припинена.
Тож відповідні зміни дозволяють функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати підписи у безпечних умовах.