• Посилання скопійовано

Змінено правила нотаріату та держреєстрації під час війни

Уряд ухвалив зміни щодо нотаріату, держреєстрації та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів в умовах воєнного стану. Постанова також скасовує низку обмежень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу

Змінено правила нотаріату та держреєстрації під час війни

На засіданні Уряду прийнято постанову «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо нотаріату, державної реєстрації та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів в умовах воєнного стану», розроблену з ініціативи Міністерства юстиції.

Як зазначив Перший заступник Міністра юстиції Євгеній Горовець: «Розроблення постанови зумовлене необхідністю задоволення потреб людей у адміністративних послугах на територіях, де держава може забезпечити їх безпечне надання у зв’язку з невисокою інтенсивністю ведення бойових дій.  Це створить об’єктивну можливість функціонування державних електронних ресурсів та безпосередній доступ мешканців таких територій до адміністративних послуг  та покращить якість їх  життя».

Постанова також скасовує низку обмежень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу. У сфері нотаріату ухвалені зміни передбачають регламентацію таких питань, як перевірка дійсності довіреності, оформленої без використання спеціальних бланків нотаріальних документів, скасування низки обмежень на вчинення окремих нотаріальних дій, зокрема деяких видів правочинів. Виключається також норма щодо зупинення перебігу строку для прийняття спадщини або відмови від її прийняття на час дії воєнного стану, що сприятиме покращенню цивільно-правового обороту майна в державі.

Зміни до Порядку здійснення Міністерством юстиції контролю за діяльністю у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженого постановою КМУ від 21.12.2016 №990, окреслюють коло осіб, щодо яких застосовується тестування як форма контролю у сферах державної реєстрації, визначають процедурні питання його проведення, у тому числі у разі сигналу повітряної тривоги.

Постанова регулює й інші питання, важливі для діяльності систем нотаріату та державної реєстрації в сучасних умовах.

Джерело: Міністерство юстиції

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»