• Посилання скопійовано

Як завозити гуманітарну допомогу з 1 квітня: розʼяснення від Мінсоцполітики

Наразі отримувачі гуманітарної допомоги можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. З 1 квітня залишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий

Як завозити гуманітарну допомогу з 1 квітня: розʼяснення від Мінсоцполітики

Міністерство соціальної політики України розповідає, що з 1 грудня минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги. Ключова мета такого інструменту – зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою. Простими словами: без паперів, корупції та зловживань.

Водночас до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. З 1 квітня залишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий.

За час запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналося понад 5,5 тисяч отримувачів. Загалом у Реєстрі вже понад 7 тисяч отримувачів. Це означає, що всі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час від запуску цифрового механізму у системі було сформовано майже 8 тисяч декларацій та близько 11,5 тисячі даних про вантажі.

Щоб нові правила з 1 квітня не стали неочікуваністю, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримали, нагадуємо, як користуватися цифровою платформою.

1. Перейдіть на сайт https://good.gov.ua/.

2. Якщо вас не має в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП та підтвердіть дані про організацію. Це займає кілька хвилин. Детальніше - у відео

3. Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі. Інструкція - за посиланням

4. Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.

5. Сформуйте Декларацію в системі.

6. Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.

7. Розподіліть вантаж.

8. Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товарами, – заповніть у системі інвентаризаційний опис. Інформацію про те, як оформити інвентаризаційний опис, дивіться у відео.

9. Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги у цифровій системі.  Дані з декларації або інвентаризаційного опису підтягуватимуться у звіт автоматично.

10. У випадку якщо були допущені помилки при поданні інвентаризаційного опису чи звіту, користувач до кінця місяця, в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнюючий звіт або інвентаризаційний опис.

Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням. Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил.

Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» за номером (044)-494-19-10 або електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua.

Джерело: Міністерство соціальної політики

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»