• Посилання скопійовано

Побачили себе у плані-графіку перевірок ДПС: які подальші дії?

Експерт рекомендує надіслати запит до ДПС на отримання публічної інформації, щодо яких критеріїв ризиковості підприємство включене до плану перевірок; на підставі яких даних встановлено ступені ризику; якими рішеннями підприємство включено до плану перевірок

Побачили себе у плані-графіку перевірок ДПС: які подальші дії?

Ми вже писали про те, що ДПС може завітати не тільки з плановою перевіркою, але й позаплановою. Але в будь-якому разі до неї можна підготуватися. 

Також окремо розповіли про те, що 28 березня ДПСУ оприлюднила оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2025 рік з урахуванням коригування (березень 2025). Це перше оновлення поточного року. Тож зі всіма змінами можна ознайомитися в нашій новині ось тут. Окремо наводили повний чек-лист, щоб при перевірці ДПС усе пройшло гладко.

Наразі ж податковий експерт  Ольга Самофалова на своїй сторінці у Інстаграм вирішила розповісти, з чого починати підготовку до перевірки у разі виявлення свого підприємства у плані-графіку перевірок ДПС,

Вона рекомендує надіслати запит до ДПС на отримання публічної інформації, в якому запитати:

  1. відповідно до яких критеріїв ризиковості підприємство включене до плану перевірок;
  2. на підставі яких реальних підтверджених даних встановлено такі ступені ризику;
  3. якими рішеннями, наказами тощо ваше підприємство включено до плану перевірок.

***

Читайте  такожЗ 25 квітня діють зміни до порядку оформлення результатів документальних перевірок ДПС

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    Сьогодні 10:0617
  • Як можна записатись до е-черги для відвідування ЦНАПу?
    До електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue
    Сьогодні 07:2628
  • Особливості звільнення працівників під час війни
    Загальні підстави для звільнення, передбачені КЗпП, діятимуть і під час воєнного стану. Але Закон №2136 розширює перелік підстав для звільнення працівника з ініціативи роботодавця у період дії воєнного стану
    21.05.20251 7381
  • Як переглянути в Е-кабінеті інформацію про делегування права підпису?
    Для отримання інформації щодо відповідальних осіб, яким шляхом надсилання повідомлення делеговано право підпису електронних документів, платник податків може подати до ДПС запит за формою F/J 1391501
    21.05.202565
  • Заповнюємо ф. №20-ОПП на офіс: що врахувати?
    Для офісу ідентифікатор обʼєкта оподаткування може бути 37800001, де 378 – код типу обʼєкта оподаткування відповідно до рекомендованого довідника типів обʼєктів оподаткування, 00001 – внутрішній ідентифікатор, прийнятий платником
    20.05.2025127