• Посилання скопійовано

Затверджено форми запитів на отримання публічної інформації від Держцентру зайнятості

Постанова Правління ФСС на випадок безробіття від 22.03.2012 р. №321 «Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації», набирає чинності з дня опублікування

Правління ФСС на випадок безробіття затвердило:

— форми запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державний центр зайнятості — виконавча дирекція Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;

— Порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації у Державному центрі зайнятості — виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Інформацію щодо діяльності Державного центру зайнятості розміщено на його офіційному веб-сайті: www.dcz.gov.ua.

Запит може бути подано:

на поштову адресу: 01601, м. Київ-601, вул. Еспланадна, 8/10;

на електронну адресу: 17@es.dcz.gov.ua;

телефаксом (044) 593-74-85.

Запит на отримання публічної інформації після заповнення електронної форми подається для реєстрації до загального відділу Державного центру зайнятості.

Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом 5 р.д. з дня надходження запиту (якщо запит стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, відповідь надається протягом 48 год. з часу отримання запиту).

У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації чи потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 р.д. з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувач повідомляється у письмовій формі не пізніше ніж протягом 5 р.д. з дня надходження запиту.

Інформація на запит надається безоплатно.

У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом 5 р.д. з дня надходження запиту повідомляється запитувач із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням чи друкуванням документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом 3 р.д. після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:

1) Держцентр зайнятості не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з копіюванням чи друкуванням документів;

4) не дотримано вимог щодо складання та подання запиту на інформацію, передбачених ч. 5 ст. 19 Закону «Доступ до публічної інформації» (не зазначено прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу чи адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

 

Автор: Хоміцка Маріанна

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Первинні документи, типові форми»