Правління ФСС з ТВП затвердило форму для подання запиту на отримання публічної інформації та Порядок складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Дія Порядку не поширюється на надання інформації при веденні Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
Запит може бути поданий:
на поштову адресу: вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070 (на конверті зазначити «Публічна інформація»);
на електронну адресу: fse@fse.gov.ua;
факсом: (044) 206-04-06.
Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 р.д. з дня отримання запиту. Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 р.д. з обґрунтуванням продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше 5 р.д. з дня отримання запиту.
Інформація на запит надається безоплатно. Якщо запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом 5 р.д. з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друкуванням документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом 3 р.д. після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.