Відповідно до п. 138.2 ст. 138 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів, встановлених розділом II ПКУ. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо — безпосередньо після її закінчення. Списання фактично витрачених паливно-мастильних матеріалів для транспортних засобів ведеться на підставі дорожніх листів (його форму для легкових автомобілів затверджено наказом Держкомстату України від 17.02.98 р. №74, для вантажних автомобілів — спільним наказом Мінтранспорту та Мінстатистики України від 29.12.95 р. №488/346
З відповідей на запитання платників податків голови ДПС у Дніпропетровській області Куслія В.О. під час особистої зустрічі 25 червня 2012 року з представниками підприємницьких кіл Дніпропетровського регіону