• Посилання скопійовано

Як підтвердити використання ПММ, придбаних для транспортних засобів<p>

Які первинні документи для врахування у складі витрат платника податку повинні підтверджувати використання придбаних для транспортних засобів, у т. ч. орендованих, палива і мастильних матеріалів?<p>

Відповідно до п. 138.2 ст. 138 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів, встановлених розділом II ПКУ. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо — безпосередньо після її закінчення. Списання фактично витрачених паливно-мастильних матеріалів для транспортних засобів ведеться на підставі дорожніх листів (його форму для легкових автомобілів затверджено наказом Держкомстату України від 17.02.98 р. №74, для вантажних автомобілів — спільним наказом Мінтранспорту та Мінстатистики України від 29.12.95 р. №488/346

З відповідей на запитання платників податків голови ДПС у Дніпропетровській області Куслія В.О. під час особистої зустрічі 25 червня 2012 року з представниками підприємницьких кіл Дніпропетровського регіону

 

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Первинні документи, типові форми»