Мінфін наказом від 13.09.2016 р. №818 (зареєстрований у Мін'юсті 07.10.2016 р.) затвердив:
- Порядок складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору. Цей Порядок мають застосовувати при складанні цих типових форм розпорядники бюджетних коштів, Держказначейська служба та фонди загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування.
- Акт введення в експлуатацію основних засобів;
- Акт приймання-передачі основних засобів;
- Акт внутрішнього переміщення основних засобів;
- Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію основних засобів;
- Акт приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів;
- Акт списання основних засобів (часткової ліквідації);
- Акт списання групи основних засобів;
- Акт списання транспортних засобів;
- Акт списання вилучених документів з бібліотечного фонду;
- Інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів;
- Інвентарну картку группового обліку основних засобів;
- Інвентарну картку обліку тварин і багаторічних насаджень;
- Розрахунок амортизації основних засобів (крім інших необоротних матеріальних активів);
- Розрахунок амортизації інших необоротних матеріальних активів;
- Акт переоцінки основних засобів.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Готується до друку в "Офіційному віснику України" №85 (04.11.2016). Таким чином, нові типові форми з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та Порядок їх складання діятимуть з 4 листопада 2016 року.