Слідом за новими формами декларації з ПДВ* та податкової накладної* Мінфін затвердив й нову форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних* та Порядок його ведення (наказ від 22.09.2014 р. №958)
Як і раніше, такий Реєстр ведеться платниками ПДВ в електронному вигляді та за власним бажанням платника у паперовому вигляді. Він є основою для відображення зведених результатів такого обліку в податкових деклараціях з ПДВ.
Водночас Реєстр ПН зазнавих таких змін:
- виключено рядок О6 "Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість" (у звязку зі скасуванням цих свідоцтв з 01.01.2014 р.);
- додано графи для відображення ставки 7% на операції з постачання лікарських засобів та виробів медичного призначення;
- графу "Звільнені від оподаткування, не є об'єктами оподаткування (сума постачання)" Розділу I розділено на дві: "звільнені від оподаткування (сума постачання)" та " не є об'єктами оподаткування (сума постачання)";
- у Розділі II "Отримані податкові накладні" для відображення основної ставки та ставки 0% тепер передбачено окремі графи;
- уточнено, що право підпису Реєстру має керівник (уповноважена особа) / фізична особа (законний представник) та головний бухгалтер (особа, відповідальна за ведення бухгалтерського обліку).
Наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Готується до друку в "ОВУ" 07.11.2014 р., а отже з 1 грудня будемо мати ще й новий Реєстр ПН.
=======
* Для перегляду нових форм бланків відкрийте вкладку "Версія від 01.12.2014"