Мін'юст повідомляє, що у зв’язку із необхідністю забезпечення здійснення реєстраційних дій щодо оновлення громадськими об’єднаннями відомостей про кінцевих бенефіціарних власників в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у суботу, 09 жовтня 2021 року, до роботи будуть також залучені працівники підпорядкованих відділів державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань міжрегіональних управлінь юстиції в обласних центрах України.
Робимо усе можливе, аби збільшити пропускну спроможність реєстраційної системи та обробити якомога більше заяв!
Для реєстрації слід подати такі документи:
- заяву щодо державної реєстрації юридичної особи - форма 4 (для ГО);
- структуру власності за формою та змістом, визначеними відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності»;
- витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру, тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи-нерезидента в країні її місцезнаходження, — у разі, якщо засновником є юридична особа-нерезидент;
- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником, крім випадків якщо такий документ оформлений із застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, біометричний паспорт).
Документи для оновлення відомостей подаються керівником або уповноваженою ним особою згідно з нотаріальною довіреністю.
***
Читайте також:
- Громадські організації пропонують звільнити від подання інформації про бенефеціарів
- Коли при інформуванні про бенефіціарів слід подавати нотаріально засвідчену копію паспорта?
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!