• Посилання скопійовано

Як скласти повідомлення про прийняття на роботу за гіг-контрактом?

Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту резидент «Дія.Сіті» може подати через Електронний кабінет. Як саме, розповімо далі

Як скласти повідомлення про прийняття на роботу за гіг-контрактом?

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором роботодавець повинен повідомити податкові органи про прийняття працівника на роботу.

Порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту затверджено постановою КМУ від 17.06.2015 №413 зі змінами та доповненнями (далі – Повідомлення).

Повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів ДПС за місцем їх обліку  як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт/послуг гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

У режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач може створити, заповнити, відредагувати, підписати та надіслати Повідомлення в електронній формі за ідентифікатором форми J/F3001003.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, та через офіційний вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності» розміщено у відкритій частині Електронного кабінету в розділі «Допомога».

***

Читайте також: Куди подавати повідомлення про прийняття працівників та гіг-спеціалістів?

Джерело: ДПС у Київській області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»