Росії більше не потрібна українська ГТС
Переговори між Україною і Росією про створення консорціуму для управління українською ГТС припинені.
«Більшовики» тихцем розпиляли 7,5 млрд грн, - УДАР
Народний депутат від УДАРУ Віктор Чумак переконаний, що парламентська більшість збиралася на Банковій аж ніяк не з політичних міркувань.
В інтернет злили інформацію про офшорні рахунки світових лідерів
Британське видання The Guardian опублікувало витяги Міжнародного консорціуму розслідувальної журналістики про більш ніж 100 тис. власників банківських рахунків в офшорних зонах.
Кравчук радить депутатам саморозпуститися
Перший президент Леонід Кравчук вважає, що якщо депутати не зможуть домовитися про спільну роботу, вони повинні саморозпуститися.
Власенко знайшов, на кого покласти відповідальність за «тушок»
Захисник екс-прем'єра Юлії Тимошенко Сергій Власенко вважає, що ті, хто рекомендував включити в список об'єднаної опозиції «Батьківщина» людей, що стали згодом перебіжчиками, повинні нести політичну відповідальність.
Ремонт доріг: що приховує Укравтодор
Наприкінці 1990-х років, коли вперше заговорили про створення в Україні мережі платних доріг, вартість 1 км оцінювалася у 0,5–1 млн грн. На початку 2000-х років вона вже «підросла» до $1–3 млн. Зараз в Укравтодорі озвучують суму в $5–10 млн за 1 км. Можна скільки завгодно говорити про інфляцію, застосування нових технологій, втрачені можливості та інші речі, але інфляція у 40–80 (!) разів (з 1 млн грн за 1 км до 40–80 млн грн) — це занадто навіть для українських реалій.
Інвестори готові вкладати тільки в торгові центри. Офіси і склади поки що втратили привабливість
Підйому на інвестиційному ринку комерційної нерухомості протягом 2012 року не спостерігалося, угоди мали окремий характер. Деякі локальні інвестори готові були розглядати придбання «стресових» активів. Закордонні інвестори, як і раніше, займають вичікувальну позицію. Які комерційні «квадрати» залишаються привабливими для інвесторів і де більше перспектив заробити?