
Бухгалтери груп компаній, консалтингові фірми та бухгалтери «на віддальонці» - ведення кількох підприємств, здавалося б, не обійшло стороною нікого. А з цими обов'язками, окрім безпосередньо збільшення кількості роботи, приходить і складність з вибором програмного забезпечення. Звичайно, набагато зручніше вести всі підприємства в одній програмі, а не кожного разу заходити наново для виконання однотипних дій. Але чи варто ставити під загрозу якість самого ПЗ в гонитві за комфортом роботи? І чи є рішення, що дозволяє поєднати ці два найважливіші чинники?
Минулого літа розробник комп'ютерної програми «M.E.Doc» презентував новий програмний продукт - веб-сервіс для звітності та документообігу «СОТА», орієнтований на малий і середній бізнес. «Цей веб-сервіс став відображенням побажань клієнтів, що працюють з невеликими підприємствами, і є результатом багатьох годин нашого спілкування з бухгалтерами та підприємцями України на семінарах, практикумах, конференціях і в Інтернет. «Я переконаний: продукт, який ми пропонуємо, - без перебільшення найкращий на ринку, і саме тому, що створювався в тандемі з реальними користувачами », - розповідає Анатолій Мартинюк, керівник відділу розробки веб-сервісу «СОТА ». Давайте розглянемо, які саме можливості роблять інноваційний на ринку продукт для онлайн-звітності таким популярним.
У контексті ведення багатьох підприємств варто відзначити, що «СОТА» дозволяє додати необмежену кількість компаній до одного аккаунту, делегувати права ведення звітності та документообігу від власників підприємства консалтинговим компаніям і бухгалтерам на аутсорсі, а також володіє рядом переваг, які вже встигли високо оцінити багато клієнтів веб-сервісу. А саме:
1. Комфорт роботи і захищеність даних
Логічний та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс дозволяє проводити всі операції швидко і без необхідності пошуку потрібних команд у меню. Легке створення / імпорт, підписання і відправка звітів, документообіг з контрагентами. Про збереження даних також не варто турбуватися - всі вони знаходяться на захищених серверах, багаторазово копіюються, а Розробник самостійно контролює їх збереження - втрата даних повністю виключена.
2. Доступ з будь-якої точки світу
Більше немає необхідності бути прив'язаним до робочого місця. Все, що потрібно для роботи з документами, - це комп'ютер на ОС Windows і доступ в Інтернет. А отже, навіть у тих компаніях, які не можуть дозволити собі потужні комп'ютери, більше не буде проблем зі швидкістю роботи ПО для документообігу.
3. Актуальність нон-стоп
Так як «СОТА» - це, по суті, програма в браузері, бухгалтер завжди працює в останній версії ПЗ. Оновлення відбуваються автоматично, більше не потрібно чекати, поки програма оновиться, і залежати від швидкості Інтернету. Просто введіть в браузері www.sota-buh.com.ua, зайдіть у веб-сервіс за допомогою свого логіна і пароля - і працюйте!
4. Унікальні функції
Розробник «СОТА" не знижує планку унікальності продукту після «M.E.Doc». Це єдиний веб-сервіс в Україні, в якому реалізована пакетна відправка документів, формування декларації на основі книги доходів, повний цикл створення та обміну первинними документами, автоматична перевірка і ще безліч унікальних функцій.
5. Доступна ціна
Ціна на веб-сервіс «СОТА» стартує з позначки в 17 грн/місяць (для ФОП) і є найвигіднішою пропозицією на ринку по співвідношенню ціна/якість. Це та вартість, яку може дозволити собі абсолютно будь-яке підприємство, при цьому не йдучи на компроміс з якістю і отримуючи гарантію стабільності роботи та актуальності форм звітності від лідера ринку.
Веб-сервіс «СОТА», як і заявлено розробником, є ідеальним рішенням для бухгалтерів невеликих підприємств, а також тих, хто веде відразу кілька ФОП або юросіб платників єдиного податку.