• Посилання скопійовано

Запрошуємо на вебінар «Відпустки на підприємстві»

Відкрита реєстрація на наступний вебінар від редакції «Дебет-Кредит»

Запрошуємо на вебінар «Відпустки на підприємстві»

Дата проведення: 14 червня о 15:00.

Лектор: Ганна Бикова

Керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером, тренер з податкового обліку CAP-CIPA

Вартість: 300 грн

!!! Для передплатників електронного сервісу «Профі» участь у вебінарі безкоштовна 

_

1. Види та тривалість відпусток, що надаються співробітникам. Оформлення відпустки та підстави для їх надання. Графік відпусток – чи обов’язково його мати на підприємстві?

2. Стаж працівника, що дає право на відпустку. Які періоди в нього включаються і які не включаються? У яких випадках стаж роботи не впливає на обовязок надати відпустку?

3. Грошова компенсація за невикористану відпустку. У яких випадках та в якому розмірі вона виплачується працівнику, а в якому – майбутньому роботодавцеві?

4. Звільнення працівника після закінчення відпустки - правові нюанси, які при цьому виникають. Розрахунок з працівником при такому звільненні – в які строки його слід провести?

5. Збереження відпустки при звільненні за переведенням на інше підприємство або на іншу посаду (в інший відділ) без зміни місця роботи. Як оформляється і надається така відпустка?

6. Оплата відпусток. Розрахунок середньої заробітної плати. Види доходів працівників, які беруть участь у розрахунку середньої зарплати. Порядок розрахунку середньої зарплати у випадку, якщо протягом розрахункового періоду оклад (тарифна ставка) працівника збільшувалася.

7. Тимчасова непрацездатність працівника під час відпустки. Як оплачується цей період роботодавцем?

8. Відкликання з відпустки  – як оформляється? Що робити з невикористаною часткою відпустки і виплаченими відпускними?

9. Поділ відпусток – в яких випадках це можливо, а в яких ні? Якою має бути неподільна частина щорічної основної відпустки?

10. Тимчасове виконання обов’язків працівника, який перебуває у відпустці. Як це оформлюється і оплачується? Чи можна на цей період найняти працівника за строковим трудовим договором?

Якщо Ви не встигнете подивитися вебінар у прямому ефірі, Ви зможете переглянути його наступного дня у запису.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Семінари і конференції

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Семінари і конференції»