Тема вебінару є надзвичайно актуальною, оскільки саме зараз починається активний період відпусток. Тому важливо знати як правильно оформити та відобразити в обліку різні види відпусток.
Лекцію читала провідний автор та керівник редакції «Дебет-Кредит» - Ганна Бикова.
На вебінарі розглянули не тільки оформлення та нарахування відпускних, а й різноманітні ситуації, які можуть виникнути під час відпустки, та що в таких випадках робити бухгалтеру:
- Працівник захворів під час відпустки і вимагає оплати лікарняного листа?
- Працівник бажає подовжити, поділити або перенести відпустку?
- Працівник звільняється після закінчення відпустки?
- У відпустку йде директор або головний бухгалтер, хто ж буде виконувати їх обов’язки?
- Працівника треба терміново викликати із відпустки, а що ж робити із її невикористаним залишком та виплаченими відпустковими?
Якщо Ви не встигли подивитись наш вебінар у прямому ефірі, Ви можете зайти у розділ Вебінари і подивитись його у запису.
!!! Для передплатників електронного сервісу «Профі» перегляд вебінару безкоштовний