Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 09.07.2019 р. №292 внесло зміни до власного наказу від 18.08.2015 р. №721.
Зміни, зокрема стосуються Порядку подання банками та іншими фінансовими установами до контролюючих органів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у зв'язку з запровадженням формування номера банківського рахунку згідно з міжнародними стандартами.
Починаючи з 05.08.2019 року банки мають повідомляти контролюючі органи про відкриття нових рахунків платників податків із зазначенням реквізиту «номер рахунку», сформованого відповідно до стандарту IBAN та додатка 2 до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України, а протягом перехідного періоду (з 05.08.2019 по 31.10.2019) – про змінені рахунки платників податків за стандартом IBAN із зазначенням інформації щодо номера банківського рахунку, який було змінено, дати його відкриття й дати зміни рахунку за стандартом IBAN.
Протягом перехідного періоду рекомендовано:
1) для уникнення перевантаження роботи інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС, якими здійснюється приймання, реєстрація та обробка електронних документів, банкам та їх відокремленим підрозділам рекомендується направляти не більше ніж 10000 електронних документів на день (за кожним кодом банку, філії окремо).
Один електронний документ може містити не більше ніж 2000 повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у фінансовій установі;
2) банки мають подати до контролюючих органів повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих електронних підписів відповідальних за підписання повідомлень про відкриття/закриття рахунків осіб із типом підпису «відповідальна особа за підписання повідомлень про відкриття/закриття рахунків».
У 10-денний строк після закінчення перехідного періоду, банки направляють контролюючим органам повідомлення про всі відкриті станом на 31.10.2019 рахунки клієнтів – платників податків.
Дата набрання чинності наказу 05.08.2019.
***
Читайте також: