Відтепер громадяни України можуть звернутися на телефонну “гарячу лінію” Національного банку у разі виникнення питань щодо банківської діяльності за єдиним номером: + 38 (044) 230-19-60.
Згідно з Наказом Національного банку від 15 серпня 2016 р. №1423-н, ця лінія працює цілодобово в режимі аудиозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням та опрацюванням звернень.
Для реєстрації та подальшого розгляду звернення потрібно зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові громадянина;
- місце проживання (поштова адреса) та контактний телефон;
- e-mail (при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку);
- короткий зміст порушеного питання;
- назву банку (номер відділення) та його юридичну адресу.
Розгляду не підлягають:
- звернення, виклад яких не відповідає вищезазначеним вимогам;
- питання довідкового та консультативного характеру, відповіді на які можна отримати у телефонній довідці Національного банку за тел. +38 (044) 253-01-80;
- звернення з ненормативною лексикою та образами.
Відповіді на звернення громадян надаються усно (у телефонному режимі) або письмово (за допомогою e-mail чи пошти). Максимальний строк надання відповідей – 1 місяць згідно з Законом України “Про звернення громадян".