Пенсійний фонд роз'яснив, як отримати пенсію пенсіонерем-переселенцям з Донецької, Луганської областей та АР Крим.
У разі переселення пенсіонерів Донецької та Луганської областей в інший регіон України для продовження виплати пенсії після переїзду необхідно:
- звернутись до управління ПФУ в районі (місті, районі у місті), де пенсіонер фактично перебуває (проживає);
- надати заяву про запит пенсійної справи та довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, видану відповідно до постанови КМУ від 01.10.2014 р. №509. До заяви додаються копії документів, що посвідчують особу пенсіонера (паспорту та пенсійного посвідчення).
Далі органом ПФУ формується запит на електронну пенсійну справу. За даними електронної пенсійної справи виплата пенсії провадиться з місяця, наступного за місяцем припинення її виплати за попереднім місцем проживання. Пенсію за місцем фактичного перебування (проживання) можливо отримати через підприємство поштового зв’язку або через обрану банківську установу, з яким органом Фонду укладено відповідний договір.
У разі повторної зміни місця перебування (проживання), в тому числі при поверненні до місця постійного проживання (реєстрації) в Донецьку або Луганську області, виплата пенсії буде продовжена за новою адресою у вищезазначеному порядку.
Телефон Контакт - центру Пенсійного фонду України: 0800 – 503 – 753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71.
Виплата пенсії за новим місцем проживання буде провадитись невідкладно.
Після надходження пенсійної справи та атестату буде проведена доплата пенсії за період до місяця взяття на облік, якщо згідно з атестатом виплату пенсії, на яку пенсіонер має право, не було виплачено за попереднім місцем проживання.
Громадянам, які приїхали з АР Крим та Севастополя, для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо, необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління ПФУ.
Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
З усіх цих питань можна безкоштовно (зі стаціонарних телефонів) звернутися за телефоном "гарячої лінії": 0 800 507 309 або на "гарячу лінію":
- Пенсійного фонду 0 800 503 753
- Державного центру зайнятості 0 800 505 060
- Фонду соціального страхування з тимчасовою втрати працездатності 0 800 501 892
- телефон довіри Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань 0 800 501 383