Держпраці в Івано-Франківській області нагадує, що згідно з Порядком реєстрації підприємств та фізичних осіб, що використовують найману працю, суб’єкти господарювання, в штаті яких вісім і більше найманих працівників, повинні зареєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів у встановлені строки. Для цього, згідно з пунктом 3 Порядку №70, роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом):
- заяву про реєстрацію у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів (форму якої затверджено наказом Міністерства праці та соціальної політики від 14.03.2007 року №98);
- копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи — підприємця, а бюджетні організації — ще й копію довідки про включення їх до реєстру неприбуткових установ, виданої органом державної податкової служби.
Відповідно до Порядку новостворені роботодавці та підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких кількість працюючих, для яких це місце роботи є основним, збільшилася до восьми і більше осіб, реєструються у відділенні Фонду до 1 лютого року, що настає за роком створення або збільшення кількості працюючих.
Роботодавець, у якого змінилася назва чи місцезнаходження юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові чи місце реєстрації проживання фізичної особи — підприємця, подає до відповідного відділення Фонду заяву, копії свідоцтва та довідки протягом десяти робочих днів після державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи чи зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи-підприємця.
Датою реєстрації роботодавця у відділенні Фонду вважається дата подання ним документів, зазначених у порядку, а в разі надсилання їх поштою – дата на поштовому штампелі.
Реєстрація роботодавців проводиться безоплатно.