Нагадаємо, що згідно з п. 19 Порядку №328 інформацією з Електронного реєстру листків непрацездатності, що підлягає оприлюдненню, є:
1) єдиний реєстраційний номер листка непрацездатності, дата його відкриття, продовження, закриття, відомості щодо перевірки обґрунтованості його видачі (у разі проведення);
2) кількість, причини, середня тривалість зареєстрованих листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за адміністративно-територіальними одиницями, закладами охорони здоров’я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
3) кількість необґрунтовано виданих і продовжених листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за адміністративно-територіальними одиницями, закладами охорони здоров’я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
4) кількість днів тимчасової непрацездатності за місяць, квартал, рік, за адміністративно-територіальними одиницями, страхувальниками;
5) суми допомоги, що виплачені на підставі листків непрацездатності, за місяць, квартал, рік, за страхувальниками.
Оприлюднення інформації, що обробляється в Реєстрі, допускається тільки у знеособленому вигляді. Доступ до інформації є вільним, не потребує електронної ідентифікації користувача на порталі послуг.
А от форму оприлюднення вищезазначеної інформації мав визначити Пенсійний фонд України.
І ось сьогодні, 14 вересня, на сайті ПФУ з'явився проєкт постанови, яким пропонується затвердити такі форми оприлюднення з Електронного реєстру листків непрацездатності:
- інформації про зареєстровані листки непрацездатності;
- інформації про кількість, причини, середню тривалість зареєстрованих листків непрацездатності;
- інформації про кількість необґрунтовано виданих і продовжених листків непрацездатності;
- інформації про кількість днів тимчасової непрацездатності та суми допомоги, що виплачені на підставі листків непрацездатності.
У разі затвердження ця постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування. А наразі зауваження та пропозиції до проєкту постанови можна надсилати протягом 15 календарних днів з дня його оприлюднення (тобто до 29.09.2021 р.) за адресою: Пенсійний фонд України, вул.Бастіонна, 9, м. Київ, 01601, а також за адресою електронної пошти: obondarenko@pfu.gov.ua.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!