Чинний порядок ведення трудових книжок працівників було регламентовано ще у 1993 році постановою КМУ від 27.04.1993 р. №301 «Про трудові книжки працівників» та Інструкцією №58. Хоча до вказаних нормативно-правових актів неодноразово вносилися зміни, значна частина їх положень є застарілими та не відповідають вимогам сьогодення.
І ось взялися за їх оновлення. СПО профспілок оприлюднило для обговорення проєкт постанови КМУ «Питання ведення трудових книжок». Нею пропонується затвердити нові:
Також встановлюється, що відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації, представництва іноземного суб’єкта господарювання, міжнародних організацій, представництв міжнародних організацій в Україні, іноземних дипломатичних представництв та консульських установ, виконавців (юросіб - нерезидентів) проєктів міжнародної технічної допомоги.
За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи в передбачених законом випадках нестимуть дисциплінарну та іншу відповідальність.
Оформленні до набрання чинності цієї постанови трудові книжки можна буде використовувати до заповнення в них усіх сторінок відповідних розділів.
У разі затвердження ця постанова набере чинності з дня, наступного за днем її опублікування.
Крім того, також оприлюднено проєкт розпорядження КМУ «Про скасування наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. №58».