28 листопада відбулось засідання правління Пенсійного фонду України. Під час засідання обговорили стан виконання завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України, за 10 місяців 2019 року, та напрями подальшої роботи у 2020 році. Зокрема, Пенсійний фонд працюватиме над поліпшенням сервісних та адміністративних функцій: створенням системи обліку трудових відносин у електронній формі, забезпеченням можливості надання послуг пенсіонерам та застрахованим особам з використанням «Електронного кабінету громадянина», запровадженням онлайн системи консультування громадян.
– Створити належні умови для обслуговування громадян – наше ключове завдання. Тому сьогодні наші зусилля спрямовані на введення в дію системи електронної черги у всіх сервісних центрах як стаціонарно, так і дистанційно – через вебпортал електронних послуг Фонду. Продовжується удосконалення Е-сервісів Фонду. Назабаром оформити пенсію в «один дотик» стане можливим через мобільний додаток «Пенсійний фонд». Крім того, протягом року значна увага приділялася приведенню приміщень Фонду до єдиних стандартів: доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів – той пріоритет, над яким ми працюємо щодня, – сказав під час засідання Голова правління Фонду Євгеній Капінус.
Довідково: органами Пенсійного фонду України забезпечено стабільне фінансування та виплату пенсій 11,3 млн пенсіонерів. Призначено 329,0 тис. нових пенсій, перераховано 249,0 тис. пенсій за заявами працюючих пенсіонерів. Проведено 4 автоматичні перерахунки пенсій на виконання положень законів України та постанов Кабінету Міністрів України. У результаті проведених перерахунків середній розмір пенсійної виплати станом на 1 жовтня 2019 року склав 3 019,62 грн, що на 442,73 грн або 17,2% більше, ніж станом на 1 жовтня 2018 року (2576,89 грн), та на 373,96 грн більше у порівнянні з 1 січня 2019 року (2 645,66 грн).
Загальні доходи бюджету Пенсійного фонду України за 10 місяців 2019 року склали 354,1 млрд грн, в тому числі кошти Державного бюджету України – 157,5 млрд грн.