• Посилання скопійовано

З 1 жовтня до ФСС нові заяви-розрахунки можна буде подавати в електронній формі

Крім того, З 1 жовтня також набере чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам. Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою також можна буде надіслати в електронному вигляді

З 1 жовтня до ФСС нові заяви-розрахунки можна буде подавати в електронній формі

Нова заява-розрахунок – уже з 1 жовтня

Фонд соцтраху наголошує, що з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Документ оформлюватиме та подаватиме до робочого органу виконавчої дирекції ФСС або його відділення страхувальник (роботодавець).

Відповідну постанову «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ» правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня (постанову ФСС від 19.07.2018 р. №12).

Фонд соцтраху звертає увагу, що оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Крім того, Порядок запроваджує нові підходи до обслуговування страхувальників, дозволить вдосконалити систему фінансування та упередити можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат.

За новим порядком робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватимуть перевірку інформації, наведеної в ній, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

На думку ФСС, все це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів ФСС під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

 

З 1 жовтня набере чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам

Також у Фонді соцтраху зауважили, що новий Порядок з 1 жовтня 2018 року впроваджує також систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення.

  • з використанням ЕЦП,
  • надіслати листом з повідомленням;
  • надати безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення.

Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення виплат.

«Головна мета нововведення – зменшити ризик затримок при виплатах за лікарняними листками. Документ розробили фахівці департаменту страхових виплат та матзабезпечення виконавчої дирекції ФССУ під керівництвом в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова та директора департаменту Світлани Зарубіної – це була довготривала робота і професійний підхід, тому в результаті напрацьовано документ, який дозволить збільшити наш контроль за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб. І одночасно допомогти роботодавцям завдяки заміні перевірок використання коштів Фонду на попередній контроль і упередження помилок. Тобто знизити для них ризик накладення штрафів. А в подальшому також зменшити навантаження шляхом спрощення звітності – наприклад, працюємо над вилученням звіту Ф-4 про використання коштів Фонду», – зазначив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

 

UPD 26.07.2018

В «Урядовому кур'єрі» №138  26 липня опубліковано постанову ФСС від 19.07.2018 р. №12, якою затверджено новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Докладніше>>

Докладніше про усі зміни (з прикладами заповнення нової заявки-розрахунку та повідомлення) читайте в аналітиці>>

 

 

Джерело: Фонд соціального страхування України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»