Портал Електроних Послуг ПФУ розповідає наступне.
Громадянину надається інформація по його листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів:
- номер;
- дата відкриття;
- дата відкриття;
- причина непрацездатності.
Страхувальнику первинно надається можливість визначення параметрів пошуку переліку листків непрацездатності та за результатами пошуку надається інформація по листках непрацездатності ЗО, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:
- номер;
- дата відкриття;
- дата відкриття;
- РНОКПП ЗО;
- ПІБ ЗО.
Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).
Від редакції: Нагадаємо, щоб цей сервіс запрацював згідно з Постановою КМУ №328 спочатку Мінсоцполітики, Пенсійний фонд, Фонд соціального страхування й НСЗУ повинні були налагодити інформаційну взаємодію своїх систем, щоби оформлення лікарняного здійснювалось у електронному вигляді. У них є строк до 1 вересня 2019 року.
Після цього протягом трьох місяців Реєстр буде запущено в роботу, відбудеться поступовий перехід від паперової до електронної форми лікарняних. Принаймні такий строк дається МОЗ не лише для того, щоб провести організаційні заходи щодо забезпечення видачі листків непрацездатності з обов’язковим введенням даних в Електронний реєстр листків непрацездатності, а й щоб привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою. Про це все ми писали тут.