Державний центр зайнятості попереджає, що в умовах карантину всі центри зайнятості перейшли на дистанційне обслуговування.
Напевно, більшість вже знайомі з процедурою реєстрації в службі зайнятості під час карантину. Якщо ні, то вся інформація за посиланням.
Зараз для реєстрації достатньо заповнити та надіслати на електронну пошту центру зайнятості лише дві заяви. Після їх розгляду фахівець телефонує вам на номер, який ви вказали в заяві. А тепер – НАЙГОЛОВНІШЕ!
На жаль, під час карантину, самовіддано працюють не лише фахівці служби зайнятості, а й шахраї! Вони, під прикриттям працівників служби, телефонують шукачам роботи і намагаються дізнатися персональні дані, аби використати їх у власних інтересах. Тому будьте пильними!
Пам’ятайте! Спеціаліст служби в телефонній розмові обов’язково назве своє прізвище та ім’я, посаду та центр зайнятості, в якому працює. Він звертатиметься до вас на ім’я та по батькові. Фахівець озвучить ваші особисті дані, вказані в заяві, щоб підтвердити або скоригувати їх. І в жодному разі не запитає про номери банківських карток чи особистих банківських рахунків.
Саме в такій послідовності відбувається діалог. Вам надають інформацію, а ви її або підтверджуєте, або коригуєте.
Принагідно, Державний центр зайнятості звертає увагу на комунікацію в месенджері. Більшість питань, які надходять, стосуються нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Ця інформація – конфіденційна. Через профіль у Facebook клієнтів можна ідентифікувати, тому на питання такого змісту не маємо права відповідати.
Ви запитаєте, що робити в такому випадку?
Відповідаємо
Якщо ви хочете отримати інформацію щодо ваших особистих нарахувань, виплат, а також ймовірної суми допомоги по безробіттю – радимо обрати зручний варіант комунікації.
- Зверніться до вашого кар'єрного радника.
- Напишіть офіційне звернення.
Будьте пильними та уважними!