• Посилання скопійовано

Як подати документи для допомоги по частковому безробіттю: інструкція від Фонду безробіття

Фонд безробіття навів перелік документів, необхідних для отримання допомоги по частковому безробіттю та вказав, як їх подати

Як подати документи для допомоги по частковому безробіттю: інструкція від Фонду безробіття

Команда ДСЗ презентує покрокову інструкцію для роботодавців, які мають право на допомогу по частковому безробіттю.

Допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу, які:

  • зупинили або ж скоротили діяльність через карантин;
  • сплачували ЄВ упродовж 6 місяців, які передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників і не припинили трудових відносин з ними на момент звернення до ЦЗ.

Уся інформація на нашому сайті у розділі «Роботодавцям». Ознайомтесь з нею.

1) Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ для подання документів

Це можна зробити впродовж 30 днів з моменту зупинки/скорочення діяльності. Для уточнення місця сплати ЄВ скористайтеся «Електронним кабінетом» на сайті ДПС (розділ «Реєстри», пункт «Дані про взяття на облік платників податків»).

2) Підготуйте документи:

  • заяву в довільній формі. У ній зазначте належність до малого чи середнього бізнесу відповідно до ст. 55 ГКУ, а також копії документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за попередній календарний рік;
  • засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням початку зупинення, скорочення діяльності;
  • відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (вкажіть прізвище, ім'я, по батькові працівника, номер ідентифікаційного коду (або серію та номер паспорт для осіб, які через релігійні переконання відмовилися від оформлення коду);
  • довідку про сплату ЄВ за останні 6 місяців, що передують зупинці/скороченню діяльності, видану ДПС.

3) Подайте документи в один із зручних для вас способів: через скриньку для кореспонденції в ЦЗ (оригінал), через пошту (оригінал), через email (сканкопії).

Електронні скриньки ЦЗ тут.

4) Перевірка документів центром зайнятості: триває три робочих дні.

5) Ухвалення рішення: упродовж трьох робочих днів відповідний обласний чи Київський міський ЦЗ має ухвалити рішення щодо надання допомоги.

6) Укладання договору

Упродовж трьох робочих днів з моменту позитивного рішення роботодавець та центр зайнятості укладають договір. Важливо! Якщо роботодавець надіслав сканкопії документів, то під час укладання договору він подає оригінали.

7) Переказ коштів роботодавцю

Щомісяця роботодавець передає ЦЗ перелік осіб, у яких виникло право на допомогу. Центр зайнятості впродовж трьох робочих після одержання коштів на свій рахунок переказує їх роботодавцю.

8) Виплати працівникам

Здійснюються роботодавцем упродовж трьох робочих днів з моменту одержання коштів за окремою платіжною відомістю.

***

Читайте також:

Джерело: Державна служба зайнятості

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»