Пенсійний фонд України вдосконалює та розширює перелік послуг, що надаються в електронному вигляді.
Отримувати послуги з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно за допомогою онлайн-сервісів Фонду просто.
Заходьте та реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
Тут ви маєте можливість:
- перевірити відомості про трудову діяльність (“Електронна трудова книжка”);
- перевірити надану роботодавцем інформацію про заробітну плату та набутий страховий стаж;
- переглянути сформовані електронні листки непрацездатності;
- заповнити “Анкету надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком”;
- отримати довідки з перевірочним QR-кодом;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу “Пенсійний калькулятор”;
- подати звернення (пропозицію тощо).
Довідково
Станом на 27 квітня 2022 року на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєстровано 7,3 млн користувачів, з них майже 3,3 млн – за допомогою кваліфікованого електронного підпису. У 2022 році чисельність користувачів зросла на 908 тис. осіб.
***
Читайте також: Які види послуг ПФУ надає в електронній формі через свій портал?