Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання страхувальниками повідомлень про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ.
Користувачам-страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку:
переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності цієї заяви-розрахунку;
сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.
Для цього необхідно:
- у розділі «Заява-розрахунок» та Порталі ПФУ обрати необхідну «Заяву-розрахунок»;
- натиснути кнопку «Створити повідомлення»;
- у повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
- внести дату виплати та виплачену суму (за кошти Фонду);
- після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
- ретельно перевірити всі дані та надіслати повідомлення до ПФУ.
Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
! ! ! ВАЖЛИВО
Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника щодо усіх заяв-розрахунків, створених з 01.01.2023.
Від редакції:
До цього моменту у роботодавців була можливість подання відповідних повідомлень у паперовій формі. Тож ті, хто вже подав їх за всі відповідні періоди, вдруге робити це не повинні. Але у ПФУ може бути інша думка.
Саме від ПФУ, поки офіційної інформації не було. Тернопільські фахівці наголосили на необхідності з 01.01.2023 року. Тож краще за все перепитати у свого органу ПФУ.
Про необхідність подання повідомлень до ПФУ вказував на початку 2023 року сам ФСС.