• Посилання скопійовано

ПФУ навів деталі щодо заповнення заяв-розрахунків для фінансування лікарняних

За розʼясненням ПФУ, наразі діє обмеження щодо максимальної кількості листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку до 200 штук. Також під час заповнення заяви-розрахунку не допускається використання лапок у назві роботодавця

ПФУ навів деталі щодо заповнення заяв-розрахунків для фінансування лікарняних

Головне управління Пенсійного фонду України у Закарпатській області зазначає, що заява-розрахунок містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти. Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.

Для отримання фінансування стосовно лікарняних починаючи з 1 січня 2023 року заява-розрахунок подається до Пенсійного фонду України через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.

Функціонал пункту меню «Заяви-розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями: період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.

Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.

До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.

 Зверніть увагу!

  • Обмежено максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку до 200 штук.
  • Не допускається використання лапок у назві суб’єкта господарювання при заповненні заяви-розрахунку.
  • Не потрібно роботодавцям для подання заяв-розрахунків укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП, як це було передбачено раніше у взаємовідносинах із ФССУ.
  • Роботодавці можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України у разі неможливості користуванням електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»