
Фахівці ПФУ у листі від 04.11.2025 №2800-0802-8/74771 нагадали, що поки так й залишається чинною Постанова правління Фонду соціального страхування України від 02.10.2020 №23 щодо перевірок правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання.
З урахуванням п. 4 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» посадові особи територіальних органів Пенсійного фонду України продовжують керуватися постановою №23 до затвердження Пенсійним фондом України відповідних рішень.
Пунктом 2.13 Порядку №23 визначено, що направлення на проведення документальної перевірки видається у двох примірниках.
Перший примірник вручається під розписку керівнику або уповноваженій особі страхувальника, про що робиться відповідний запис у другому примірнику, який залишається в посадової особи Фонду.
Інших правил оформлення направлення на перевірку ПФУ немає.