• Посилання скопійовано

До кінця року Мін’юст перевірить понад чверть арбітражних керуючих, що здійснюють діяльність в Україні

До кінця поточного року Міністерство юстиції здійснить перевірку більше чверті арбітражних керуючих, що здійснюють діяльність в Україні

Зокрема, протягом четвертого кварталу заплановано перевірку 254 арбітражних керуючих. Відповідний наказ підписав міністр юстиції Олександр Лавринович.
Таким чином, з урахуванням арбітражних керуючих, чию діяльність було перевірено у І ? ІІІ кварталах поточного року, кількість перевірених у 2012 році арбітражних керуючих становитиме понад 600 осіб з 2386 осіб, що отримали ліцензію та здійснюють відповідну діяльність в Україні.
Під час планових перевірок Мін’юст перевіряє додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов діяльності. Крім того, Міністерство юстиції перевіряє відповідність до вимог чинного законодавства документів, на підставі яких арбітражний керуючий здійснює свою діяльність.
Як відомо, для отримання ліцензії фізична особа повинна бути зареєстрованою як підприємець відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб — підприємців» і мати вищу юридичну або економічну освіту.
Згідно з ліцензійними умовами, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) не має права виконувати повноваження, якщо він є особою, яка згідно із Законом вважається зацікавленою особою; є особою, яка здійснювала раніше управління цим боржником — юридичною особою; є особою, якій заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або обіймати керівні посади; є особою, яка має судимість за вчинення корисливих злочинів.
При здійсненні своїх повноважень арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов’язаний здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на ринках; не розголошувати відомості про фінансове становище боржника до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
На арбітражних керуючих покладається також обов’язок виявляти ознаки фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства. Арбітражним керуючим заборонено втручатися в оперативно-господарську діяльність боржника тощо.

Джерело: Міністерство юстиції

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024162
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 483
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 8866
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460