Фодну соцстраху з ТВП у листі від 11.05.2017 р. №5-14/Н-225з-60 нагадує, що підставою для призначення допомоги з тимчасової непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.
Рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соцпослуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, до складу якої входять представники його адміністрації та застрахованих осіб (виборних органів первинної профспілкової організації (профспілкового представника) або інших органів, які представляють інтереси застрахованих осіб).
Права, обов'язки та повноваження Комісії визначені розділами II, III Положення №25.
Так, згідно з п.п. 2.2, 3.1.1 Положення №25 перевірка правильності видачі та заповнення документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг, є не тільки повноваженням, але й обов'язком Комісії. За результатами розгляду підстав Комісія зобов'язана приймати рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення, припинення виплати його (повністю або частково).
Водночас одним із основних завдань Фонду з ТВП та його робочих органів також є здійснення перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам.
З огляду на це, у разі необхідності Комісія має право звернутися до робочих органів відділень Фонду для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
Окрім цього, Комісія має право брати участь у перевірках організації медичного обслуговування застрахованих осіб лікувально-профілактичним закладом, що розташований на підприємстві, а також дотримання хворими призначеного режиму лікування.
***
Читайте також:
МОЗ затвердило Розподіл бланків листка тимчасової непрацездатності;
Бланки листків тимчасової непрацезданості доставляють в регіони;
Працівник надав роботодавцю довідку замість лікарняного: як бути?