ДФСУ розповідає, що протягом грудня 2018 – січня 2019 року проводить загальнонаціональне опитування платників податків щодо якості обслуговування та ставлення платників до органів ДФС, для ідентифікації проблемних питань, що потребують особливої уваги і втручання з метою покращення.
Отримані результати будуть використані для підготовки плану дій з удосконалення сервісів ДФС та для навчання і мотивації працівників, як невід’ємних елементів Стратегічних ініціатив розвитку ДФС до 2020 року.
Опитування є анонімним та добровільним. Відповіді залишаться конфіденційними і будуть використані виключно в цілях опитування.
Анкета доступна за посиланням, наведеним в інформаційному повідомленні, надісланому на електронні адреси платників, інформація про які наявна в ДФС.
У разі виникнення технічних проблем з доступом, тощо, Ви можете звернутись за тел. (044) 247 36 16 або на електронну адресу: l.kondratyuk@sfs.gov.ua.
Результати опитування будуть оприлюднені на офіційному веб-порталі ДФС та сторінці ДФС у Facebook одразу після їх опрацювання.