Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
МОЗ Наказом №548 затвердило Мікробіологічні критерії для встановлення показників безпечності харчових продуктів, які визначають мікробіологічні критерії для певних мікроорганізмів щодо гігієни харчових продуктів. Відповідно до зазначених Критеріїв оператори ринку харчових продуктів повинні на кожній стадії виробництва, переробки та обігу харчових продуктів, включаючи роздрібну торгівлю, здійснювати низку заходів як частину процедур, що засновані на принципах системи аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках та аналогічних систем забезпечення якості та безпечності харчових продуктів, щоб: — постачання, переробка та поводження із сировиною та харчовими продуктами здійснювались у спосіб, що відповідає критеріям гігієни технологічного процесу; — дотримувалися критерії безпечності харчових продуктів, які застосовуються протягом усього терміну придатності харчового продукту, за умов належного зберігання, транспортування та використання.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Закінчила Українську академію друкарства за спеціальністю «Видавнича справа та редагування». Має понад 20 років досвіду в журналістиці та медіа, спеціалізується на написанні новин та створенні цифрового контенту
Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.
Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.
Якщо суд уже видав виконавчий документ у паперовій формі, отримати цей самий документ ще й в електронній формі не можна. У разі втрати паперового документа, можна звернутися до суду із заявою про видачу дубліката такого документа
Передбачено впровадження атестації аудиторів зі сталого розвитку відповідно до стандартів ЄС; обов’язкове застосування міжнародних стандартів з надання впевненості щодо звітності зі сталого розвитку під час виконання спеціалізованих аудиторських завдань тощо
З 01 вересня набрали чинності зміни до ДБН щодо інклюзивності будівель і споруд. Вони стосуються термінології, облаштування пандусів, входів та шляхів руху. Так, аптеки зобов’язані забезпечити вільний доступ маломобільних груп населення до своїх приміщень
Удосконалюється процедура стягнення коштів із банківських рахунків боржників шляхом налагодження інформаційної взаємодії ДПС із Держказначейством та банками щодо направлення е-платіжних інструкцій на примусове списання коштів із рахунків платника у банках
Від гармонізації митного законодавства очікується синхронізація митних процедур з процедурами, запровадженими в ЄС; компанії можуть оптимізувати свої виробничі та логістичні ланцюги, бо їм не потрібно враховувати різні підходи в застосуванні митних процедур
У місяці надання відпустки працівнику ЄСВ нараховано окремо на заробітну плату та відпускні. Виникла розбіжність 0,01 грн порівняно з розрахунком ЄСВ із сукупного доходу працівника за місяць. Який порядок відображення такого нарахування в бухгалтерському обліку?
З якої суми доходу роботодавець повинен утримати 50% аліментів у вересні 2026 року при загальному нарахованому доході 464 130,00 грн, якщо премія у сумі 302 000,00 грн була нарахована та виплачена 04.09.2026 р., а встановлена дата початку утримання за виконавчим документом — 08.09.2026 р.?
Працівник потрапив у ДТП у січні, лікувався з січня по травень, отримав 4 е-лікарняні з різними номерами випадків у різних закладах охорони здоров'я. У жовтні комісія склала акт Н-1/П і кваліфікувала нещасний випадок як пов'язаний із виробництвом, після чого ПФУ змінив причину непрацездатності. Чи оплачувати перші 17 календарних днів за кожним листком окремо, чи загалом за всіма? Чи потрібно змінювати номер випадку непрацездатності в е-лікарняних на єдиний і як діяти роботодавцю?